onsdag 30 juni 2010

En underbar semestervistelse på Kreta

Nyligen hemkommen från Kreta, med en viss längtan tillbaka. två veckor går alldeles för snabbt, speciellt när man har roligt. Tyvär råkade jag ut för halsfluss första veckan, med en dags feber. Det var jobbigt. Låg inne en dag och kollade på Grekisk TV, dom andra dagarna låg jag utslagen i solstolen utanför hotellet för att få lite solbränna. Så när man piggnade till var det 4 dagars halvdåligt väder, med blåst, regn och sol ibland. Som en svensk sommar ; )
Han göra lite ändå bla besökte jag st:Sofia grottan och åkte till den berömda stranden Elafonisis, stranden med rosa sand,(man kunde ana rosa i sanden) Greklands Maldiverna
Jag hade velat lägga upp ett bildspel, men jag har ingen aning om hur man gör? Så det kommer bli lite bilder i taget. Så håll utkik! Andra bilden ser ni i bakgrunden en del av Chania stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar