lördag 15 augusti 2009

sommar och utveckling

Hösten närmar sig med stormsteg och sommaren är snart pasé , så jag passade på att sno åt mig en av dom sista varma solstrålarna från solen som sken på morgonen idag. Solstol, kudde och en kaffekopp och mina blåmålade tånaglar som snart ska gömmas i strumpor och varma skor. Jag älskar visserligen hösten också. Varje årstid har sin charm. Men sommar och sol slår det mesta. Den här sommaren har varit speciell för mig ,jag har rensat utvändigt och invändigt. kropp, själ och hus. Jag har kastat och gett bort saker som jag inte har behövt. Jag har rensat varenda låda och skåp. Garaget tog mig 2 dagar att städa. Men nu är det äntligen gjort!! Det har funnits i mina tankar i flera år att jag måste städa ur och göra mig av med saker som jag inte kommer att använda mer. Jag lovar en börda har lättat i min kropp. Jag känner mig lite friare nu! Mycket motion och meditation och personlig utveckling har stått på schemat. Och jag har fått träffa många underbara människor som jag har väglett medialt och berört min själ. En härlig sommar har det varit och jag hoppas på en lika spännade och härlig höst. Bilderna ovan är på min svägerska som jag motionerar med och så en bild på mig och mina blå tånaglar.

http://www.myntablad.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar