söndag 9 augusti 2009

Jag håller på att skapa en visionstavla

Jag håller på att skapa en visionstavla. Vad är det? Jo man klipper ut bilder och texter på sånt man vill ha manifesisterat i sitt liv, och sätter upp dom på en kartongbit. Som ett collage.Man får heller inte glömma sitt eget fotografi i mitten av tavlan. Dom som har gjort sånna tavlor har upptäckt att det dom vill ha in i sitt liv har uppfyllts. En man i dokumentärfilmen "The Secret" gjorde en sån tavla. Efter några år glömde han bort den, för att packa upp den i en kartong efter en flytt. Då upptäckte han att det mesta hade slagit in på tavlan. Och det hus han hade flyttat in i var väldigt likt det hus han hade klistrat upp på tavlan.
Jag är inte färdig med min ,utan just nu befinner jag mig i klippstadiet att leta efter det jag vill ha först. Jag klippte ut en yatch. När jag kom hem från åland och kollade fotografierna jag hade knäppt upptäckte jag att jag hade faktist blivit fotograferad med en yatch. Men eftersom jag inte hade klistrat på den på kartongen så var den inte min ännu :-(
Fast igentligen önskar jag mig inte en yatch utan kanske mer att få åka i en. Det vorre roligt!
För övrigt kan man önska sig god hälsa, lycka, utbildning m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar