fredag 20 februari 2009

Spontana besök av andevärlden

Som klärvoajant får man ofta spontana besök från andevärlden.Man blir till och med
väckt mitt i natten ibland,som härom natten när jag vaknade till av att det stod en
man och tittade på mig,han var klädd i vitt underlinne(som många män hade förr)
han hade en putande mage och var av medelängd.Han försvann efter ett tag och när
han hade försvunnit fick jag se ett blåvitt sken bakom där han hade stått.
Sen försvann även det.Jag vände mig om i sängen och somnade om. Andra kan kan uppleva det som läskigt när jag berättar vad jag
upplever,men för mig är det helt normalt.Det är min vardag.Men vi lever i en ny tid där det
är stora omvälvningar i världen och jag är helt säker att fler och fler kommer att finna
kontakt med andevärlden.Slöjan mellan våra världar blir alltmer tunnare.
Vi kommer inte längre att kunna förneka att livet fortsätter efter jordelivet.

1 kommentar:

  1. jag är också väldigt synsk och har också sådana besök. Jag håller med om att slöjan mellan världarna blir tunnare och barnen som föds nu ser mer och tydligt andevärlden än förr tror jag.
    ha en bra dag!

    SvaraRadera