torsdag 19 februari 2009

Magisk afton med Maggie Nath

Igår kom Transmediumet Maggie Nath till föreningen ananda och höll en magisk afton.
Och den var verkligen magisk.Det var kraftfulla energier i lokalen,själv så upplevde jag att
jag badade i ljusblått ljus och man blev väldigt lugn och harmonisk.Maggie låter högt stående
andeväsen ta över hennes kropp.Man kunde se hur hennes unga vackra ansikte förvandlas till
en 80-årings,även hennes armar och kropp blev äldre.Hennes röst blev helt anorlunda och
orden bara flöt ut i en harmonisk klang med kloka och visdomsfulla ord om varför vi är här,
att människan håller på att förändras och utvecklas,att det är väldigt starka energier i
omlopp,därför kan många känna sig trötta,deprimerade,apatiska,ledsna,oroliga,ofokuserade
och splittrade.Många människor läcker energi och vet inte hur man ska behålla den.Man måste
försöka lära känna sig själv och veta i vilka situationer man läcker energi.Man fick i publiken
ställa en fråga vilken fråga som helst.Själv hade jag gått och burit på en fråga länge angående
min livsuppgift här i livet.Många hinder och tvivel har korsat min väg därav mitt tvivel.
Hon sa du är en varelse av ljus som ger ljus till andra människor.Du är som en kontakt
man sticker in i väggen du sprakar av ljus och leder andra människor rätt på deras väg.
Du ger dom vägledning! Så min livsuppgift är att fortsätta vara medium att hjälpa och lysa
upp andras människors väg!Så i med kontakten bara : )

2 kommentarer:

  1. Hej Marica,så härligt och precis så är det ju! Du är som sagt helt enkelt på rätt väg, så fortsätt din vandring.

    Med ljus & kärlek
    Carina Ängelholm

    SvaraRadera
  2. Tack! Det var precis det jag behövde höra just nu! Ljus och kärlek till dig med!!!

    SvaraRadera