söndag 9 maj 2010

Jag på hypnossession hos John Eriksson

Var på min tyvär allra sista hypnossession hos John Eriksson. Han kommer inte att återkomma till
uppsala något mer. Men han kommer att hålla till i Järna till den som har tid och lust att åka dit.
Närmaste datum då John besöker Järna är 15-16 maj. För att boka tid ska ni ta kontakt med Helena Ylikoski på tel 0704-149434 eller mail  helena.yk@hotmail.com . Eller kontakta John direkt www.jagkraft.se . Jag har nu gått hos John ett antal gånger sedan förra sommaren och jag har utvecklats enormt och hittat delar av mig själv och fått kika närmare på mina tidigare liv. Sist jag var där så hamnade jag i ett tidigare liv som en fattig gumma som levde i ett litet hus i bergen, jag hade en åsna och plockade örter som jag sålde på marknader. Jag har sett en del av mina tidigare liv utan hypnos  bland annat som nunna, beduinkvinna. Jag och John har även jobbat ihop och försökt att hitta en kvinna som var försvunnen. Vi kunde båda beskriva platsen hur den såg ut och omständigheterna runt omkring och att hon inte levde längre. Tyvär så hittades hon inte levande, hon hade tagit sitt liv. Jag hoppas att John ändrar sig och kommer tillbaka till uppsala någon dag...  Jag kommer att sakna hypnossessionerna.
Visst finn det andra hypnositörer men inte som jobbar som John.
http://www.myntablad.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar