torsdag 26 november 2009

Idag blev jag ordförande i föreningen ananda

Idag blev jag ordförande i föreningen ananda. Maria-Therese Agerhill Bohman slutar som ordförande och jag går från vice ordförande till ordförande. Jag hoppas jag kan axla den rollen bra. Det är en bra styrka vi har i styrelsen så jag tror det kommer att bli en givande tid.
Än en gång maila mig gärna tips om bra föredragshållare. Vilka som redan är bokade är Maria-Therese Agerhill-Bohman som medium på storseans. Henrik Forslund musikterapi, John Wannerot om indigobarn.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att läsa om att Ananda Uppsala lever och fortsätter att verka.
    Jag var med från början, men "tappade" bort mig själv på vägen.
    Så när jag idag gjorde en sökning på föreningen så hittade jag bland annat hit till dig och ser att du idag är ordförande. Roligt.

    Allt gott till Dig!

    SvaraRadera