onsdag 21 oktober 2009

Hypnosföredrag på ananda med Jörgen Sundvall

Hypnos har fått mig att sluta röka sen 8-9 år tillbaka, av en cd skiva där Jörgen sundvall guidar en genom en resa av äckliga fimpar. Igår hände ett till mirakel, när Jörgen Sundvall kom och skulle hålla föredrag om hypnos. Jag har nu gått på fyra hypnossessioner hos John Eriksson, där jag bla har bearbetat skräcken att stå och tala inför en stor grupp människor. Igår gick jag upp två gånger inför ett 30-tal personer och pratade utan att hjärtat klappade i hundrafyrtio och alla andra hemska symtom. Jag var hur lugn som helst och jag tyckte om det. Första gången presenterade jag Jörgen Sundvall som skulle hålla föredrag. Efter föredraget gick jag upp och tackade honom med en blomma och mitt i allt ropade Larsan (en i anadas styrelsemedlem) att jag skulle presentera anandas nästa föredrag. jag var helt oförberedd för jag hade varken ett namn i huvudet på den som skulle ha föredrag nästa gång, eller gatuadress där vi skulle hålla till. Förut hade jag nog fått panikångest av bortgjordhet. Men jag tog det luuugnt...och försökte fiska information från dom andra styrelsemedlemmarna som satt i publiken. Så jag bara ÄLSKAR hypnos. Jörgen Sundvall hade ett mycket spännade föredrag vad man kan använda hypnos till. Han pratade även om tidigare liv, hur man kan få kontakt med dom liven man har levt tidigare med hypnos.
Jag har tidigare på min blogg skrivit hur jag fick kontakt med ett av mina tidigare liv i grekland som soldat och vakt. Jörgen Guidade oss genom en hypnosmeditation som var helt fantastisk.
Den som är intreserad av att veta lite mer om Jörgen sunvall och hans skola SSEAH som står för svenska skolan för Etisk och Analytisk Hypnoterapi kan gå in på www.sseah.se
Den människa som vill komma närmare sig själv eller arbeta bort traumer, fobier m.m kan jag vart rekomendera hypnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar