måndag 7 september 2009

I Lördags var jag i ett spökhus

I Lördags var jag i ett spökhus. En väninna till mig har köpt ett större hus, som en gång i tiden har varit ett barnhem. Hennes dotter har sin lägenhet i det huset. Och det har spökat rejält där.
Handtag har rörts upp och ner, det har knackats och och möbler har flyttats. När jag klev in där kände jag först ingenting alls. Jag satte mig i soffan och blunda och kände in. Rätt som det var hör jag en tydlig mansröst som ropar hjälp mig, jag hör det ett flertal gånger. Nackhåret reser sig på mig och jag känner en kyla. Jag börjar genast kommunicera med mannen. Han beskriver sig själv och berättar att han har en himla ångest för han hade inte varit så snäll när han levde.
Han visade mig handgripligen i mitt öra hur han hade dragit barnen i örsnibbarna, han hade även slagit dom med käpp. Han var mycket sorgsen över detta. Jag förklarade så gott jag kunde att ingen skulle döma honom om han gick till ljuset. Jag satte genast igång med mitt inkaarbete, ett mycket kärleksfullt sätt att leda jordbundna själar till ljuset. När man jobbar med inka tvingar man aldrig en själ att gå till ljuset, man visar bara vägen och ger dom en kraftfull kärleksenergi för att orka ta steget. Gå gärna in på http://www.inkaspirit.com/ och läs mer inka.
Dottern sover gott nu ,det har varit lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar