tisdag 21 juli 2009

Det är så härligt med sommar, man vill stoppa tiden.

Det här är klart min bästa tid oavsett om det är molningt eller soligt. Man slipper frysa iallafall.
Det är mitten av juli redan, och jag vill stoppa tiden. Jag har hunnit plöja igenom ett par böcker
och dom som fall mig i smaken var "Dreamhealerns väg"energihealingens kvantvärld med Adam. Bakom pseudonymen Adam döljer sig en ung och mycket begåvad distanshealer som har väckt stor uppmärksamhet med sin mirakulösa förmåga. Adam har på kort tid blivit en av världens efterfrågade healers och hans böcker har blivit internationella bestsellers. Sedan tidigare finns böckerna dreamhealern och Dreamhealern II. Den andra boken jag läste var "Ljusfolket" med Benny Rosenqvist skriven av Ingrid Carlqvist. Man blir så varm i hjärtat när man läser Bennys Rosenqvist böcker, dom är lättlästa, personliga, och roligare är det förstås när man har träffat Benny ett par gånger. Benny kommer även ut med en tidning snart som ska just handla om det "andliga". www.tidningennara.se Det tycker jag är på tiden, det behövs och jag ser fram emot att få läsa första numret. Nu ska det bli nästa bok "Med mina ögon" Gordon Smith.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar