söndag 28 juni 2009

Igår blev jag hypnotiserad av John Eriksson

Igår blev jag hypnotiserad av John Eriksson. John bor i Sollefteå (men flyttar snart till malmö)
Han var i uppsala över helgen och tog emot klienter. Hade hört att han var duktig.
Han jobbar på sitt eget sätt(en gåva)men han har även utbildning i hypnos.
Han har en förmåga kallad ESP (extra sensorisk perception)Det innebär att han har en
förmåga att få kontakt med sina klienters energier, det som kommer till honom är en röst
som har stort fokus på klienternas undermedvetna. Han ritar en karta över ens energier
och berättar mycket träffsäkert på det specifika problemet. Efter det sätter han en i hypnos
och guidar en på en resa för att möta det man ska möta (kärnan),han överför healing under resans gång. Jag var jättenervös när jag kom dit och när jag gick därifrån var jag superlugn.
Nu har jag en process att vänta i dagar och veckor. men jag kan säga att redan efter jag hade varit där så kunde jag känna någon förändring i mig. John är verkligen professionell och kunnig
på det han gör. Som medium kan jag säga att det är hans kall och livsuppgift att hjälpa människor. Jag kan varmt rekommendera John! Han kommer hit igen till uppsala i slutet av juli.
När jag vet vilka dagar lägger jag ut det på bloggen.
Ni kan gå in och titta på hans hemsida på http://www.jagkraft.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar