torsdag 2 april 2009

workshop med orber

Var på workshop igår som handlade om "orber",det var camilla Persson
som höll i det.Camilla är författare till "upptäck ditt andra sinne","Resan inåt" och kommer snart ut med en ny bok som heter "Den slutna kretsen". Camilla är medlem i sällskapet parapsykologisk forskning.Hon håller kurser föreläsningar runt om i sverige. Camilla berättade lite om vad orber var,det är allså änglar och andeväsen. Sen fick vi titta på en orb-bild av ängeln Uriel,och känna in energin. orb-bilder alstrar energier.Vi fick meditera och det häftigast av allt när Camilla satte sig i trans och lät olika andeväsen skymma hennes ansikte. Det kallas transfiguration.Det var många ansikten som kom och gick. Själv såg jag att mina guider visades i hennes ansikte, ja,men tänkte jag, det där är ju mina guider.Överaskande!! Vi fick även ta foton under kvällen på orberna,vilket ni kan se på fotografierna ovan. Orber visar sig ofta i fotografier.Camilla sa att det är inte många som kan se orber, men jag måste erkänna att det kan jag göra,det har jag gjort i ett par år. Det är som blinkningar av ljusfenomen,i blå,vita och gula färger i olika storlekar. Jag kan varmt rekomendera Camilla Perssons kurser och workshops. Kortet ovan texten är på, Camilla och jag http://www.camillapersson.com/ http://www.myntablad.se/

2 kommentarer:

  1. Hej Marica,
    Vad kul att höra att du uppskattade workshopen - ser redan fram emot nästa gång hos er i Uppsala. Ljus och välsignelse/Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla!
    Ja dina föredrag och workshopar är alltid lika
    upplyftande,intressanta och spännade.
    Vill jättegärna ha dig här i uppsala igen.
    Ljus och kärlek/Marica

    SvaraRadera