tisdag 24 mars 2009

Nu ska jag varva ner

Har haft en envis förkyldning som inte velat ge med sig,som nu har satt sig
i mina alltför trånga bihålor.Jag har proppat i mig rinexin,alvedon och kört
med nässpray,kört med reiki healing alltför att jag ska stå på bena och gå och
jobba.Nu har jag fått betalat för att jag har gått och jobbat.Var hos läkaren idag
där jag fick pencillin.Har inte ätit pencillin på länge.Brukar hålla mig frisk med
inka redskapen jag har(en slags aurarening som chamanerna gör)varje dag och
morgon.Men ärligt talat det har inte blivit mycket av det dom senaste månaderna.
Varför vet jag inte?Kanske för att det har varit så mycket annat i görningen,att jag glömt..
Jag har ju precis avslutat silver violetta flamman kursen,det kan ju hända att det är
en rejäl utrensning..Jag ska iallafall vara hemma den här veckan och kurera och vila mig.
Det är tråkigt att jag missar styrelsemötet i ananda och föredraget med Annika Langle.
Men nästa vecka då jag förhoppningsvis ska vara frisk ska jag på workshop hos
Camilla Persson där vi kommer att få arbeta "orbs"(andar,änglar).
Jag kommer förhoppningsvis fånga några på bild med kameran.
http://www.myntablad.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar