lördag 28 mars 2009

Nu är jag diplomerad i silver violetta flamman healing/master

Jag är färdigutbildad nu i silver violetta flamman healing Jag har fått mitt fina diplom.
Jag har nu i min tur rätt att utbilda och ge initiering i silver violetta flamman.
Jag är nu utbildat i många healing former.Vilken healing är bäst?
Jag är nog lika förtjust i alla.Reiki healing är mycket värmande,lugnade och smärtlindrande.
Meridian fluch healing, intensiv,går direkt på blockeringen(man kan känna smärta just när man
får healing på ett område på kroppen,för att sedan lösas upp)man kan känna en vibrerande
känsla i kroppen.Inka healing otroligt kraftfull,en känsla av att man badar i ljus,rensar
bort riktigt tunga energier i kroppen.Efteråt känner man ofta en lättnad i kroppen,som någon
börda har tagits bort.Deep blue healing,den styr mina guider i andevärlden som ofta vet var
som ska göras,man upplever ofta att man blir dragen ,utsträckt i kroppen,man känner
värme och vibrerande och bubblande känsla i kroppen.Många som får deep blue healing
av mig, upplever alltid en närvaro av "någon"runtomkring sig,dom känner att det är kärleksfullt.
www.myntablad.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar