söndag 1 mars 2009

Förändring med Louise L.Hay

En av mina biblar under åren har varit "Du kan hela ditt liv"skriven av Louise L.Hay. Köpte boken 1996 och tyckte den var fantastisk.Jag kan varmt rekommendera den. 2009 har jag bestämt att det ska rensas ut.Började faktist redan efter julafton med att byta ut min kost mot vegetarisk.Jag äter fortfarande fisk och kyckling ibland. Jag kommer inte vara slavisk,jag kunde tex inte motstå ett nytt recept som jag gjorde på mitt jobb.Afrikansk köttgryta med mango och ananas. Jag har bytt kost för att min kropp mår så mycket bättre och sen tycker jag köttet både luktar och smakar illa idag.Jag affimerar numera ochså varje dag,speciellt efter det som jag blev initierad av den silver violetta flamman healingen,vilket ingår. Här vill jag ge er ett smakprov på hur Louise.L.Hay arbetar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar