lördag 6 december 2008

uku

Torsdag den 4 dec var jag på camilla Perssons "workshop",där vi fick träna på uku,
(utomkroppslig upplevelse)man lämnar sin kropp och besöker andra världar.
Det är hennes andra workshop jag är på,den senaste var i början av november.
Jag har tränat sedan dess,och det börjar ge resultat.Jag hamnar nu lätt och ganska fort
i sömnparalys,dvs jag kan inte röra kroppen.Jag har lämnat min kropp förr,dels när jag var runt 10.
Och även i vuxen ålder,men jag har då inte vetat vad det har varit,så jag har blivit rädd,och tagit mig tillbaka till kroppen direkt.Det var efter camillas perssons föredrag förra året,jag förstog vad jag hade varit med om.När jag var 10 år vaknade jag ofta av ett surrande ljud och att jag inte kunde röra kroppen,varefter jag såg hur rummet blev mindre och jag tycktes sväva ovanför kroppen.
Då trodde jag att" Ufona kommer och hämtar mig,jag vill inte".Det var inget jag vågade berätta
för någon, för det verkade så bissart.I vuxen ålder har det hänt att man vaknat, av att man inte kan röra sig,och jag har sett och upplevt aktivitet runt mig,från andevärlden.Jag har sett jesus klart
och tydligt,då trodde jag att han var förklädd demon,eftersom jesus skulle inte göra så att jag
inte kunde röra mig.Idag förstår jag att det verkligen var jesus och han hade ett budskap till mig.
Vid den tidpunkten kämpade jag mot att överleva en svår sjukdom.
En annan gång för 8-9 år sedan,gjorde jag mitt första yogapass,efteråt hade vi djupavlsappning.
Helt plötsligt står jag framför en dörr,där det strålar av ljus från dörröppningen,jag sugs in genom dörröppningen och hamnar i ett otroligt vakert landskap,jag ser framför mig på en kulle en vacker
indian som tittar på mig,bredvid honom står en varg.Han ger mig budskap..vilket jag behåller för mig själv.Mitt i allt det här så förstår jag att jag är på 2 ställen,jag sugs direkt tillbaka ut från dörren,
och landar med en duns tillbaka i min kropp.Och jag minns att jag tänkte.Vad var det där?
Vad hände?Idag vet jag svaret.Det var en utomkroppslig upplevelse och det var min guide som jag fick träffa.Jag har inte honom som guide idag.
Han var bara min vägvisare för en period.Idag har jag andra guider.
Vill ni träna på att göra uku rekomenderar jag att läsa Camilla Perssons böcker innan ni börjar
er resa,"upptäck ditt andra sinne","Resan inåt"
Du kan ochså gå in på http://www.arriba.se/ och läsa mer.
Vill du ha lite draghjälp kan du köpa cd-kurs för träning på http://www.mctools.nu/
Jag kan rekomendera Hemi-sync support for Journeys out of the Body.
Ljus och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar