söndag 28 december 2008

Meditation i hågaby med Marie

Det här är Marie Nilsson och hon leder meditationer med oneness blessing(deekscha)
i Håga by.Jag var där i söndags och brukar gå
dit i bland för att meditera i grupp och för att
få deekscha.Deeksha är en slags healing som man
får med handpåläggning på huvudet.Energin hjälper dig i din personliga och andliga utveckling.
Jag får ett inre lugn efter en deeksha,man är i varandet.Man kan även nå tillfälliga eller bevarande tillstånd av upplysning.I meditationen
i kväll såg jag en barnängel komma med ett trollspö som det regnade stjärnor från.Efter meditiationen så stog Karin(en väninna)och
jag och tittade på stjärnorna,då såg jag en stjärna
falla!Om ni är sugna att gå och meditera i grupp
och att få deeksha,så rekomenderar jag varmt
Maries meditationer i håga by.Ni kan gå in och
läsa på hennes hemsida för information.
www.geocities.com Vill ni komma i kontakt med
mig för medial vägledning eller healing så
kan ni kika in på min hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar